I’ll start this off by saying Dani Komunikacija is always awesome. Year after year, I prepare myself that I might have too big of expectations based on the previous experience, that it’s too tough to keep up the same level of quality and energy with each new conference, but somehow, they always seem to grow and upgrade, and absolutely never let me down.

Each new conference gives so much motivation and inspiration to learn even after the conference ends, that by visiting it regularly, we at Brand Union kind of started considering it a regular creative energy boost. So, in order to give you a little sneak peek of this years conference, instead of going through all of the sessions (you can already find that on their website), here are 5 reasons why Dani Komunikacija 2022 was a great event, totally worth all the hype!

1. Dangerous Ideas

It might sound like a cliche of getting out of the comfort zone, but if I tell you that in the past DK conferences we had a chance to hear sessions from a woman cyborg, a man who draws paintings through a software connected to his eyes, I believe you’ll get the point 🙂

This year, we had a shift of perspective in the way we work thanks to Maria von Scheel-Plessen from Gucci, the way we act online with the amazing Heroine journey by Rachel Lowensten, as well as the way we communicate, thanks to Tim Leake, James Victore and Mr. Bingo.

And this didn’t happen only during the sessions. This is how James Victore, who spoke about the importance of forgetting inhibitions, loving dangerous ideas and being weird and proud, warmed us up for his session 🙂

2. Balanced Learning

There is a perfect balance between detailed “how-to” tutorials and inspirational “let’s change the world, starting with ourselves” sessions.

This year, Emmy award winning director, designer, strategist and educator Chris Do gave an quick tutorial on how to make 1000 pieces of content. He presented how he develops his posts, and led the audience through the process of creating content predestined to organic growth.

On the other hand, Mr. Bingo spoke about his quirky endeavors, leaving all of us wondering “should I just quit my job and start drawing spicy comics?” (definitely not :D)

3. Speakers are not superstars

After each session, there is a “Meet the Speaker” segment, where anyone can easily approach the speakers, discuss their ideas or just hang out. This enables the audience to get a more in-depth conversation, and breaks the barriers of classic teachers and students. Most of the speakers also like to party, so you can easily meet them in the evenings 🙂

4. Awards Ceremonies

Even if you are not a part of the Croatian advertising & communications scene, the awards ceremonies for the Effie’s, MIXX, IdejaX and Young Lions awards are incredibly fun to watch. For some of the awards there are show case presentations which provide a really great sneak peek of what works and drives result on the Croatian market.

5. Organizing Team Chill AF

Yes, it’s a bit of a weird point for a conference presentation, but I have to say I’ve never seen a more relaxed team leading and organizing such a big event 🙂 What is more important, the team consists of professionals who really know their jobs, understand the guests, the industry trends and know how to create a great conference.

Definitely Love Dani Komunikacija

And there are a lot more reasons to love Dani Komunikacija.

From it’s magical location – the beautiful Rovinj and Hotel Lone, the great sessions planning which doesn’t make you get home exhausted, my favorite 360 stage, the cool merch, I could go on and on…But the main point is, start thinking about booking your spot on the next Dani Komunikacija right away 🙂

Ќе започнам со тоа дека Дани Комуникација се секогаш одлични. Година по година, пред стартот на секоја нова конференција се подготвувам за тоа дека можеби имам превисоки очекувања базирани на претходните искуства, дека е премногу тешко да се одржи истото ниво на квалитет и енергија со годините, но секоја нова конференција успеваат да пораснат, да се надградат и апсолутно никогаш да не ме разочараат.

Секоја нова ДК конференција носи толку многу мотивација и инспирација за учење дури и откако ќе заврши, што во Brand Union полека почнавме да си ја сметаме за редовно, годишно креативно освежување. За да ви доловам дел од годинешниот настан нема да одам чекор по чекор низ секое предавање (тоа веќе можете да го погледнете тука), но ќе издвојам 5 причини поради кои сметам дека Дани Комуникација 2022 беше одличен настан, кој комплетно го заслужи хајпот!

1. Опасни идеи
Можеби на прва звучи како стандардното „излезете од зоната на комфорот“ клише, но доколку ви кажам дека на претходните изданија на ДК следевме предавања од жена-киборг и човек кој слика уметнички дела преку софтвер поврзан со неговите очи, верувам дека ќе сфатите на што мислам 😊

Оваа година, перспективата во начинот на работење ни ја променија интересните идеи на Maria von Scheel-Plessen од Gucci која сподели на кој начин тие ја спроведуваат дигитализацијата во светот на луксузот, за начинот на функционирање онлјан нѐ поттикна да размислуваме одличното патување на хероината на Rachel Lowensten; додека најголемиот предизвик во секојдневната комуникација и размислување ни ги дадоа супер забавните сесии на Tim Leake, James Victore и Mr. Bingo.

И оваа енергија не се споделуваше само за време на предавањата. Погледнете како James Victore кој зборуваше за важноста на заборавање на ограничувања, љубовта кон опасните идеи, и гордоста во тоа да си чуден, го започна неговото предавање 😊

2. Балансирано учење

Конференцијата има совршен баланс на учење преку детални „како да…“ туторијали и инспиративни „ајде да го промениме светот, почнувајќи од себеси“ сесии.

Оваа година, добитникот на Emmy, дизајнер, стратег и едукатор Chris Do презентираше брз туторијал за креирање на 1000 парчиња содржина. Покажа како тој ги развива неговите објави, ја водеше публиката низ процесот на креирање на содржина, укажа на факторите кои се важни за голем органски раст.

Од друга страна, Mr. Bingo зборуваше за неговите невообичаени активации, оставајќи нѐ сите помалку замислени „да не треба да баталам сѐ и да почнам да цртам откачени илустрации?“ (дефинитивно не :D)

3. Говорниците не се супер ѕвезди

По секое предавање, оставен е простор за директно запознавање со предавачите каде секој лесно може да им пристапи, да дискутира за нивните идеи или едноставно да се дружи со нив. Ова овозможува многу подлабоки дискусии и ги крши сите бариери на класични предавачи и слушатели. Повеќето од говорниците сакаат и да се журкаат, па можете лесно да ги запознаете и на вечерните дружби. 😊

4. Доделување на награди

Дури и да не сте дел од Хрватската адвертајзинг и комуникациска заедница, церемониите на доделување на Effie, MIXX, IdejaX и YoungLions наградите се супер забавни за следење. За дел од нив се одржуваат и show-case презентации во тек на конференцијата, кои даваат одличен увид во тоа што функционира и носи резултати на Хрватскиот пазар.

5. Најопуштениот организациски тим

Знам дека е малку чудна тема за претставување на една конференција, но морам да истакнам дека немам сретнато поопуштен тим кој организира толку голем настан. Што е уште поважно, тимот се состои од професионалци кои сериозно добро си ја познаваат работата, гостите, трендовите во индустријата и точно знаат што е потребно за да се направи една одлична конференција.

Дефинитивно, Love Dani Komunikacija

Има и уште многу причини зошто да ги засакате Дани Комуникација.

Од прекрасната локација – преубавиот Ровињ и хотел Лоне, одличната организација на предавања по кои не си одиш преморен, мојата омилена 360 сцена, супер мерч…можам да пишувам уште многу…Главната порака е, почнете да размислувате да си резервирате билети за следните Дани Комуникација, веднаш.